........................
حجاب سنگری است محکم که زن را از نگاه مردان شیطان صفت مصون ومحفوظ نگه می دارد.
****یا امام زمان ادرکنی ولا تهلکنی****
........................
نویسنده Einhie | تاریخ : یک شنبه 15 آذر 1394

اینه دنیای ما.........

 

 

ما وقتی میخوایم بریم مهمونی ..........

-این مانتوم نه

-این شال بهتر هههههه

-این به این میاد ست میشه

-نه این لاک نمیخوره به مانتوم

اما وقتی میریم پیش خدا

-مامان این چادر من کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اینه ما وقتی میریم مهمونی به خودمون میرسیم اما میریم پیش خدا میگیم با این روسری نه این یکی بهتره

به خودمون میرسیم ؟؟؟؟؟

نماز خوندنمون بهمون تهمین شده

چرا وقتی میریم پیش خدا به خودمون نمیرسیم اما وقتی بخوایم بریم بیرون ساعت ها به لباسمون گیر میدیم

داریم نماز میخونیم اما فکرمون روی اون فیلمس که ساعتش پخشش نگزره

ما این جوریم فکر میکنیم خدا به نماز خوندنمون احتیاج داره میگیم خدایا اگه این مشکلم حل بشه قول میدم نمازامو بخونم

اما این ماییم که احتیاج داریم به اون به توسل به اون

ما مسلمونیم اما چرا؟؟؟؟؟؟؟

ایا برای اینکه تو خونه ی یک مسلمون بعه دنیا اومدیم باید مسلمون باشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ازمون بپرسن برای چی مسلمونی چی داریم بگیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما فقط داریم بار مسلمون بودن رو یدک میکشیم؟؟!!!!!

ما فقط داریم بار مسلمون بودن رو یدک میکشیم؟؟!!!!

یدک!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

هما
ساعت19:41---18 آذر 1394
تلخه حقیقت همیشه تلخ بوده هیی دنیا همینه اگه قرار بود هیچ عیبی نداشته باشه دیگه دنیا نبود بهشت بود
پاسخ:هیییییییییییییییییی نمیدونم چی بگم هنوز حرفم تو گوشم داره مییچه (ما داریم بار مسلمان بودنمون رو یدک میشیم) این حرف از معلم دینی مون بود من عاشقشم خانوم ابشناس مهشره


فاطمه اایچیزن
ساعت16:06---16 آذر 1394
من اصلااا اینطوری نیستم خخخ نماز خوندنی به خودم گیر میدم مقنعه سر کنم یا روسری چادرمو با گیره بزنم یا صاف باشه کلاا من سر نماز خوندن یه زمینه ناخداگاهی هم دارم که وقتی میرم وضو بگیرم اول ناخداگاه دستم میره سمت مسواک
پاسخ:تو مهشری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






کدنویسی و گرافیک : شهدای کازرون
Web Template By : 1100Shahid.ir