دروغ!
حجاب سنگری است محکم که زن را از نگاه مردان شیطان صفت مصون ومحفوظ نگه می دارد.
****یا امام زمان ادرکنی ولا تهلکنی****
دروغ!
نویسنده Einhie | تاریخ : شنبه 10 بهمن 1394
 


یكى از گناهانى كه باعث عذاب مى شود و مجازاتش ، هم در دنیا هم در قبر و هم در قیامت گریبان انسان را مى گیرد،

 دروغ گویى مى باشد. چون بحث ما درباره عذاب برزخى است از عذاب دروغ گو در قیامت صرف نظر مى كنیم .


روزى حضرت رسول صلى الله علیه و آله و سلم فرمود: شب گذشته شخصى پیش من آمد و گفت : برخیز، برخواستم

 و با او روانه شدم تا به جایى رسیدیم . در آن جا دو نفر را مشاهده كردیم یكى ایستاده و دیگرى نشسته بود،

 شخص ایستاده یك ((انبر)) بزرگ آهنى در دست داشت و به دهان شخص نشسته فرو مى برد

 و یك طرف دهان او را با آن مى گرفت و مى كشید، به طورى كه صورت و بینى و چشمان او به همان طرف بر مى گشت

 و به هر طرف انبر را مى كشید آن شخص نشسته هم به همان طرف خم مى شد.


تعجب كردم !

و از آن شخص كه مرا صدا زد. و از جاى خود بلند نموده بود پرسیدم :

 این كیست و چه كاره است و این چه صحنه اى است ؟ چرا چنین مى كند؟

 


گفت : یا رسول الله ! این شخص نشسته ، كسى است كه در دنیا دروغ مى گفت

 (و بدون توبه از دنیا رفته است )! اكنون در عالم برزخ تا فرا رسیدن قیامت ،

 همواره این گونه عذاب مى شود و در قیامت عذابش ‍ سخت تر خواهد بود.


مالك بن دینار مى گوید: در كتابى خواندم : هیچ خطیب و گوینده اى نیست مگر این كه گفتار او را با كردارش تطبیق مى كنند.

 اگر مطابق باشد خوشا به احوالش و اگر مطابقت نداشته و گفتارش غیر از اعمالش باشد، دو لب او را با قیچى هاى آتشین

 قیچى مى كنند. دو مرتبه لب ها بلافاصله سالم مى شوند و این عمل تا روز قیامت ادامه دارد.


انسان دروغ گو، چون با لب و دهان سخن دروغ مى گوید، در این حدیث لب و دهان را عذاب مى كنند

و آن ها را با ((انبر)) به این طرف و آن مى كشند و با قیچى مى برند.



نظرات شما عزیزان:

ماکاجی
ساعت14:31---21 بهمن 1394
من میترسم دیگه هیچ کاری انجام نمودم
پاسخ:وا؟


دانلیا اسمیت
ساعت14:30---21 بهمن 1394

پاسخ:گریه نکن


لموسی
ساعت14:30---21 بهمن 1394
نهههههههههههههههههههه
پاسخ:اره


اوشین
ساعت14:29---21 بهمن 1394
منو درک موکولید
پاسخ:اهوم


اوشین
ساعت14:29---21 بهمن 1394
خوندم ترسیدم
پاسخ:اها


امولی
ساعت14:29---21 بهمن 1394
من غیبت کردم؟من مسخره کردم؟من فحش دادم؟من سرزنش کردم؟من اذیت کردم؟من دروع گفتم؟
پاسخ:خخ


امولی
ساعت14:26---21 بهمن 1394
نجاتم بودین!!

امولی
ساعت14:26---21 بهمن 1394
من موترسم!!!
پاسخ:...


امولی
ساعت14:25---21 بهمن 1394
من دروغ نموگم!!!
پاسخ:افلین


هما
ساعت22:29---13 بهمن 1394
اونوقت ما چیکار می کنیم …………
پاسخ:دروغ میگیم مثل نقل ونبات


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






کدنویسی و گرافیک : شهدای کازرون
Web Template By : 1100Shahid.ir